sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

Introduction

Pitkän jahkailun jälkeen ja osittain ystävieni esimerkistä, olen päättänyt luoda oman nurkkaukseni blogien ihmeelliseen maailmaan. Blogissani haluan esitellä erilaisia käsitöitä, joita olen vuosien varrella tehnyt ja joita tulen vastaisuudessa toivottavasti myös tekemään.

Tykkään esteettisistä asioista ja olen kiinnostunut vanhan tavaran kunnostamisesta ja mielikuvituksellisesta uusiokäytöstä. Erityisesti minua kiehtovat erilaiset napit - ei mitkään nieltävät, vaan ne vaatteissa käytetyt ;). Niihin liittyvä fiksaatio minulla on ollut niin kauan kuin muistan ja varastostani saattaakin löytyä enemmän kuin sata nappia.

Kirpputorit ovat olleet minulle aina aarreaittoja ja niissä kierrellessä ajatukseni pakertelevat näkemieni tavaroiden ja vaatteiden parissa, miettien niille uusia käyttötarkoituksia. Käytänkin töissäni usein kierrätysmateriaaleja. Kirpputorit ovat mielestäni mainio keksintö, sillä nykyaikana heitetään paljon pois tavaraa, jota pystyttäisiin vielä uusiokäyttämään.

Väkertäjän verstas on myös eräänlainen kannanotto nykymaailman elämäntyyliä kohtaan, mutta tarkoituksenani ei ole paasata. Toivon blogini synnyttävän ideoita ihmisillä ja rohkaisevan käyttämään mielikuvitusta. Kommentit ja kysymykset ovat tervetulleita.



P.S.
3. esimerkki napeista: my dog Nappi

Ei kommentteja: